MŪSŲ ISTORIJA
2019
2020
2020
2021
2022
2023
Pirmieji Mamos Kanos žingsniai
2019 m. "Joffrey" pasauliui pristato "Mama Kana" - drąsią iniciatyvą, siūlančią unikalių skonių CBD e. skysčius. Apsiginklavęs ryžtu, jis ėmėsi nepaliaujamų paieškų, kad vienas pats įtikintų tabako gaminių pardavėjus, el. cigarečių parduotuves ir visas kitas įmones, galinčias prisijungti prie šio pradedančio verslo.
Pamatai ir bandymai
Po santūrių pirmųjų metų radikalus sprendimas iš naujo apibrėžė svetainės tapatybę. Nuo tada "Mama Kana" nebeapsiribojo vien e. skysčiais, bet taip pat siūlė CBD gėles, dervas ir aliejus, tapdama pradininke Prancūzijoje. Pradžia buvo nelengva - kukliame Joffrey bute nenuilstamai dirbo trijų žmonių komanda.
Muitinės epizodas: siuntinys, kuris papiktino mamą Kaną
Istorija pasisuka netikėta linkme, kai ilgai lauktas gamintojo siuntinys patikrinamas muitinėje. Vietoj leistinos 0,20 % ribos CBD dervoje buvo rasta 0,50 % THC. Dėl šio atradimo Mama Kana atsidūrė keblioje padėtyje. Valdžios institucijos, įspėtos dėl šio neatitikimo, atliko kratą "Mama Kana" patalpose ir konfiskavo visas atsargas. Tai buvo įmonės ateičiai lemtingo išbandymo pradžia. Nuo išbandymų išgelbėjo "Mama Kana" komandos atkaklumas ir sąžiningumas. Praėjus šešiems mėnesiams po kratos, Joffrey buvo paleistas.
Renesansas ir naujos grėsmės
Kitais metais prasidėjo nauji metai. Buvo pasirinktos šio vardo vertos patalpos, įdarbinti pardavėjai, užsakymų surinkėjai ir grafikos dizaineriai, kurie įkvėpė prekės ženklui naujos gyvybės. Tačiau 2021 m. gruodžio 31 d. sunkiai pasiektam klestėjimui vėl iškilo grėsmė - vyriausybės įsakymu buvo uždrausta prekiauti CBD gėlėmis.
Mamos Kanos atsparumas
Mama Kana žvelgia į naujus horizontus. Nepaisydama vyriausybės grasinimų, komanda pristato specialią profesionalams skirtą interneto svetainę, taip patvirtindama savo, kaip pusiau didmeninės prekybos įmonės Prancūzijoje, pozicijas. 2022 m. pradžia visiems CBD rinkos dalyviams Prancūzijoje yra nerami. Vyriausybė svarsto galimybę uždrausti CBD gėles, kurios sudaro didelę "Mama Kana" apyvartos dalį. Laimei, įsikišo šios pramonės šakos profesionalų bendruomenė, ir laikinųjų apsaugos priemonių teisėjas sausio mėn. laikinai sustabdė įsakymo galiojimą. Po vienuolikos mėnesių aukščiausiasis administracinis teismas paliko galioti sprendimą, išsaugodamas "Mama Kana" ateitį.
Plečiasi sienos
Remdamasi savo patirtimi, "Mama Kana" išplėtė veiklą į kaimynines šalis. Išsiplėtė komanda, buvo išversta interneto svetainė ir pradėta bendrauti. Mama Kana užkariavo Belgiją, Ispaniją, Portugaliją, Italiją, Vokietiją, Graikiją ir Suomiją. Prekės ženklo, orientuoto tik į CBD gėles, dervas ir aliejus, reputacija paplito visoje Europoje. Mama Kana išlieka ištikima savo visuomenei, kurdama pasitikėjimu grįstus santykius, kuriuos vertina visi Kana šeimos nariai.