MŪSŲ ISTORIJA

2019

2020

2020

2021

2022

2023

Pirmieji Mamos Kanos žingsniai

2019 m. "Joffrey" pasauliui pristato "Mama Kana" - drąsią iniciatyvą, siūlančią unikalių skonių CBD e. skysčius. Apsiginklavęs ryžtu, jis ėmėsi nepaliaujamų paieškų, kad vienas pats įtikintų tabako gaminių pardavėjus, el. cigarečių parduotuves ir visas kitas įmones, galinčias prisijungti prie šio pradedančio verslo.

Pamatai ir bandymai

Po santūrių pirmųjų metų radikalus sprendimas iš naujo apibrėžė svetainės tapatybę. Nuo tada "Mama Kana" nebeapsiribojo vien e. skysčiais, bet taip pat siūlė CBD gėles, dervas ir aliejus, tapdama pradininke Prancūzijoje. Pradžia buvo nelengva - kukliame Joffrey bute nenuilstamai dirbo trijų žmonių komanda.

Muitinės epizodas: siuntinys, kuris papiktino mamą Kaną

Istorija pasisuka netikėta linkme, kai ilgai lauktas gamintojo siuntinys patikrinamas muitinėje. Vietoj leistinos 0,20 % ribos CBD dervoje buvo rasta 0,50 % THC. Dėl šio atradimo Mama Kana atsidūrė keblioje padėtyje. Valdžios institucijos, įspėtos dėl šio neatitikimo, atliko kratą "Mama Kana" patalpose ir konfiskavo visas atsargas. Tai buvo įmonės ateičiai lemtingo išbandymo pradžia. Nuo išbandymų išgelbėjo "Mama Kana" komandos atkaklumas ir sąžiningumas. Praėjus šešiems mėnesiams po kratos, Joffrey buvo paleistas.

Renesansas ir naujos grėsmės

Kitais metais prasidėjo nauji metai. Buvo pasirinktos šio vardo vertos patalpos, įdarbinti pardavėjai, užsakymų surinkėjai ir grafikos dizaineriai, kurie įkvėpė prekės ženklui naujos gyvybės. Tačiau 2021 m. gruodžio 31 d. sunkiai pasiektam klestėjimui vėl iškilo grėsmė - vyriausybės įsakymu buvo uždrausta prekiauti CBD gėlėmis.

Mamos Kanos atsparumas

Mama Kana žvelgia į naujus horizontus. Nepaisydama vyriausybės grasinimų, komanda pristato specialią profesionalams skirtą interneto svetainę, taip patvirtindama savo, kaip pusiau didmeninės prekybos įmonės Prancūzijoje, pozicijas. 2022 m. pradžia visiems CBD rinkos dalyviams Prancūzijoje yra nerami. Vyriausybė svarsto galimybę uždrausti CBD gėles, kurios sudaro didelę "Mama Kana" apyvartos dalį. Laimei, įsikišo šios pramonės šakos profesionalų bendruomenė, ir laikinųjų apsaugos priemonių teisėjas sausio mėn. laikinai sustabdė įsakymo galiojimą. Po vienuolikos mėnesių aukščiausiasis administracinis teismas paliko galioti sprendimą, išsaugodamas "Mama Kana" ateitį.

Plečiasi sienos

Remdamasi savo patirtimi, "Mama Kana" išplėtė veiklą į kaimynines šalis. Išsiplėtė komanda, buvo išversta interneto svetainė ir pradėta bendrauti. Mama Kana užkariavo Belgiją, Ispaniją, Portugaliją, Italiją, Vokietiją, Graikiją ir Suomiją. Prekės ženklo, orientuoto tik į CBD gėles, dervas ir aliejus, reputacija paplito visoje Europoje. Mama Kana išlieka ištikima savo visuomenei, kurdama pasitikėjimu grįstus santykius, kuriuos vertina visi Kana šeimos nariai.

  • Joffrey

    "Mama Kana" generalinis direktorius ir įkūrėjas

  • Jeremy

    Komunikacijos ir rinkodaros vadybininkas

  • Idanas

    Komunikacijos pareigūnas

  • Gladys

    Bendruomenės vadybininkas

  • Sahra

    Klientų aptarnavimo vadybininkas

  • Džonatanas

    Pardavimai Prancūzija

  • Manuela

    Ispanų komercinė reklama

  • Davidas

    Pardavimai Italija

  • Paul

    Užsakymų surinkėjas

  • Léo

    Užsakymų surinkėjas

  • Diana

    Užsakymų surinkėjas

  • Julia

    Užsakymų surinkėjas

1 12