Saugus mokėjimas

🔒 Mokėjimo informacija

Mamakana.com jūsų mokėjimų saugumas ir skaidrumas yra absoliutus prioritetas. Dedame visas pastangas, kad pirkimas būtų sklandus, patikimas ir saugus, ir remiamės patikimais partneriais, pripažintais mokėjimų internetu srityje.

💼 Patikimas partneris: Checkout.com

Visi mokėjimai mūsų svetainėje atliekami per " Checkout.com" platformą - saugų mokėjimo paslaugų teikėją, kuris turi tarptautinę reputaciją dėl patikimumo ir griežčiausių standartų laikymosi.

"Checkout" yra sertifikuota pagal PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard), todėl užtikrinama griežta atitiktis banko duomenų saugumo reikalavimams. Visų pirma pagal šį standartą reikalaujama :

  • SSL (Secure Socket Layer) šifravimo naudojimas
  • Banko duomenys nėra saugomi mūsų serveriuose.
  • Griežtesnė saugumo kontrolė kovojant su sukčiavimu ir piratavimu

💳 Priimamos mokėjimo priemonės

Priimame įvairius mokėjimo būdus, kad galėtumėte rinktis kuo lanksčiau:

  • Kredito kortelės: Visa, MasterCard, American Express
  • "Bancontact" (Belgijos klientams)
  • Mokėjimas dalimis su "Klarna" (žr. toliau)

Kai baigsite užsakymą, galėsite pasirinkti jums tinkamiausią mokėjimo būdą.

🛡️ 3D Secure: papildomas saugumo lygis

Siekdami sustiprinti apsaugą nuo sukčiavimo internete, įdiegėme " 3D Secure" sistemą. Atlikdami mokėjimą kortele, būsite paprašyti patvirtinti operaciją SMS žinute arba per banko programėlę atsiųstu patvirtinimo kodu.

Šis papildomas autentiškumo patvirtinimas užtikrina, kad jūs esate kortelės turėtojas, ir suteikia papildomą saugumo lygį perkant internetu.

🧾 "Klarna": mokėkite, kaip norite

Be to, bendradarbiaudami su "Klarna", novatorišku, praktišku ir visiškai saugiu mokėjimo sprendimu, suteikiame galimybę visiškai laisvai atsiskaityti už pirkinius.

"Klarna" siūlo dvi galimybes:

1. Nemokamas mokėjimas 3 dalimis

Išdėliokite mokėjimą per 3 lygias mėnesines įmokas be jokių mokesčių ar palūkanų:

  • 1-asis mokėjimas: atliekamas iš karto po pirkimo
  • 2-asis mokėjimas: 30 dienų nuo pirkimo datos
  • 3-iasis mokėjimas: 60 dienų nuo pirkimo datos

Pavyzdys: už 150 eurų vertės užsakymą 50 eurų sumokėsite šiandien, 50 eurų - po 30 dienų ir 50 eurų - po 60 dienų.

Tai puikus būdas paskirstyti išlaidas be papildomų išlaidų.

2. 30 dienų atidėtas mokėjimas

Užsisakykite šiandien, gaukite prekes ir sumokėkite vėliau - iki 30 dienų po išsiuntimo. Jokių mokesčių, jokių įsipareigojimų.

Puikiai tinka išbandyti prieš mokant.

🔐 Saugi mokėjimo patirtis su Checkout.com

Kai kasoje pasirenkate "Klarna":

  1. Pasirinkite pageidaujamą "Klarna" variantą (3 įmokos arba 30 dienų).
  2. Spustelėkite "Mokėti dabar", kad patvirtintumėte užsakymą.
  3. Tuomet būsite nukreipti į saugų puslapį pavadinimu
    "Pay securely with Checkout.com".

Sandorį galite atlikti itin saugioje aplinkoje, apsaugotoje pagal " 3D Secure" ir PCI DSS saugumo standartus.

Kai mokėjimas bus patvirtintas, "Klarna" atsiųs jums mokėjimo datų suvestinę.

💬 DUK - Dažniausiai užduodami klausimai apie mokėjimus

1. Ar mano mokėjimas yra saugus?

Absoliučiai. Visi mokėjimai užšifruojami ir apsaugomi naudojant SSL technologiją ir "Checkout.com" bei "3D Secure" įdiegtus saugumo protokolus. Mūsų serveriuose nesaugomi jokie banko duomenys.

2. Kokie mokėjimo būdai galimi?

Priimame "Visa", "Mastercard", "American Express", "Bancontact" ir "Klarna" (mokėjimas 3 dalimis nemokamai arba per 30 dienų).

3. Kaip veikia "Klarna"?

"Klarna" suteikia galimybę nemokamai sumokėti už užsakymą 3 dalimis arba atidėti mokėjimą 30 dienų. Jums tereikia kasoje pasirinkti "Klarna" ir vadovautis nurodymais. Tai greita, paprasta ir nėra jokių paslėptų mokesčių.

4. Ką turėčiau daryti, jei mano mokėjimas nepavyko?

Taip gali nutikti dėl įvairių priežasčių (3D Secure autentifikavimas, banko limitas ir kt.). Jei kyla problemų, skubiai susisiekite su mumis el. paštu contact@mamakana.com. Mūsų klientų aptarnavimo komanda padės jums rasti sprendimą.

5. Ar galiu gauti sąskaitą faktūrą?

Taip, užsakymo patvirtinimas ir elektroninė sąskaita faktūra bus automatiškai išsiųsti el. paštu, kai tik bus patvirtintas jūsų mokėjimas.

📩 Turite klausimą? Turite abejonių?

Mūsų klientų aptarnavimo komanda pasirengusi padėti. Nesvarbu, ar turite mokėjimo problemų, sąskaitos faktūros užklausą, ar klausimų apie "Klarna", nedvejodami kreipkitės į mus bet kuriuo metu:

📧 El. paštas: contact@mamakana.com

📞 Telefonas: 01.88.81.21.02

📱 Susisiekite su mumis